لا تتردد في الاتصال بنا على :
ارسل رسالة إلى يلوميديا - يلوبيدجز مصر للحصول على المزيد من المعلومات

الوصف

موقع دليلى تم إبتكاره فى مصر وهو دليل أعمال على الإنترنت والموبايل سهل الاستخدام غنى بعشرات الآلاف من الآراء والتقييمات وأكثر من400,000 إدراج لشركات فى جميع أنحاء مصر.


على عكس الدليل التقليدى، هدفنا هو وضعك (كـ مستخدم للموقع) فى مقعد السائق من خلال السماح لك بتقييم وإبداء رأيك فى الأماكن التي تزورها، والمحلات التى تشتري منها، أو الخدمات التى تعاملت معها.. كما تستطيع أيضا أن تحدد الطريقة التى تريد بها ترتيب نتائج البحث وفقاً لاحتياجاتك وتفضيلاتك الشخصية. فإذا كنت تريد البحث عن مطاعم فى المعادي أو عرض صالات الجيم المجاورة لك، ستحصل على النتائج التى تريدها فقط بنقرة واحدة.. وهكذا يعطيك الموقع تجربة "بحث محلية" حقيقية .


دليلى هى شركة تدار محليا ملتزمة بالإبداع والحفاظ على أفضل تجربة بحث محلى فى مصر، فإذا كانت لديك أية إستفسارات أو مقترحات أو إذا كنت ترغب في مزيد من المعلومات حول دليلى، فبرجاء مراسلتنا على  [email protected]  أو اتصل بنا على رقم 19345.

 

العديد من الوسائل الإعلانية الفعاله ومنخفضة التكلفة موجودة ضمن موقع دليلى. اضغط هنا للمزيد من المعلومات.


تمتع بأوسع تغطية وأقوى النتائج 
وأغنى الآراء والتقييمات مع أقوى دليل على الإنترنت فى مصر 

ابحث
فى دليلى اكتر من 400,000 شركة موجودة من كل مكان فى مصر تقدر تـبحث عنها من على الكمبيوتر بتاعك أو من على موبايلك لما تكون خارج في اى مكان، دليلى دايما حيوصلك للمكان اللى بتدور عليه.

اكتشف
استخدم دليلى علشان تكتشف الأماكن الجديدة اللى عاوز تروحها. ببساطة اكتب اللى  بتدور عليه ومكانه فين وابدأ الاكتشاف.
ومن الأمثلة الشائعة فى عمليات البحث الكتيرة: "مطاعم في الزمالك" أو "كافيهات في المعادى" أو "سينمات في المهندسين" أو "مخابز في مصر الجديدة".

ريفيو
لما تفكر تروح مكان دليلى حيساعدك ويقولك رأى وريفيوهات الناس اللى راحوه قبلك وانت كمان اكتب للى عاوز يروح بعدك عن تجربتك للأماكن اللى روحتها. الناس دايماً بتحب تقرأ اللى يفيدها من آراء وريفيوهات اللى جربوا. ودي بعض الخطوات والنصائح لكتابة آراء مفيدة وثرية:

  • ادخل على دليلى ودور على اللى انت عاوز تقول رأيك فيه ومن بعد ما تكون سجلت دخولك باستخدام حسابك على الفيس بوك، قيم المكان وبعدين اكتب تجربتك:
    • اكتب تجربتك كاملة – اللى عاوز يروح  هيكون مهتم جدا بسماع تجربتك حلوة كانت أو وحشة
    • خليك دايماً مختصر – خير الكلام ما قل ودل
    • الصدق مطلوب – الآراء الحيادية عادة ما تأسر القارئ
    • ابعد عن الهجوم والألفاظ الخارجة  – علشان اللى بيقرا النهارده مهتم بالنقد الموضوعي