التليفون اعرف الطريق مواقع التواصل

عبد الرحيم قويدر

42 ش طلعت حرب, وسط البلد, القاهرة

مفتوح الآن

5.0 التقييم / (2) تقييمات

اكتشف الأعمال المشابهة بالقرب منك!

اذهب
اظهر الخريطة
الفروع
طريق الجيش,داخل سان ستيفانو جراند بلازا مول سان استيفانو, الاسكندرية 9 عمارات الدلتا ش البرت الاول,بجوار سراى ماركت سموحة, الاسكندرية 77 ش مصدق الدقى, الجيزة , امتداد محور 26 يوليو,داخل امريكانا بلازا السادس من اكتوبر, الجيزة بفرلى هيلز,داخل ويست تاون هاب مول - الدور الارضى السادس من اكتوبر, الجيزة 23 ش شهاب المهندسين, الجيزة 130 ش الهرم الهرم, الجيزة 413 ن ش الجيش الهرم, الجيزة 6 ش المشاية السفلية المنصورة, الدقهلية ش 17, متفرع من ش 82, منطقة خدمات الحى الاول,داخل سيتى بلازا مول القاهرة الجديدة, القاهرة ش التسعين, قطاع 3,داخل توب 90 مول القاهرة الجديدة, القاهرة ش اخناتون,بجوار سعودى سوبر ماركت القاهرة الجديدة, القاهرة 71 ش 9 المعادى, القاهرة 55 ش المنيل المنيل, القاهرة , السوق التجارى - محل 131 مدينة الرحاب, القاهرة 18 ش عباس العقاد مدينة نصر, القاهرة طريق طلعت مصطفى,داخل اوبن اير مول مدينتى, القاهرة ش ابو بكر الصديق,داخل الماظة افينيو مصر الجديدة, القاهرة طريق مصر اسماعيلية الصحراوى - جولف سيتى,داخل كارفور مدينة العبور, القليوبية

التقييمات والتعليقات

5

2 تقييم

5 - 2 تقييم

4 - 0 تقييم

3 - 0 تقييم

2 - 0 تقييم

1 - 0 تقييم

Mohamed Ragab

قويدر احسن مكان بيعمل بسبوسه فى مصر انا بحبه جدااااااا ومش ممكن اكون فى وسط البلد وما اكلش من عنده بسبوسه ياريت يكتر فروعه علشان يبقى فى كل مكان والواحد يشوفه فى كل حته.

Abdelrahman Gamel

انا راييى ان ده احسن فرع لعبدالرحيم قويدر مش بس لانه فى وسط البلد لا كمان لانه بيقدم حاجات جودتها عالية جدا ، بصراحة انا باعشق الايس كريم بتاعه احلى ايس كريم دقته فى حياتى وما فيش حد بيعمل ايس كريم احسن منه فى مصر طعمه جميل جدا ومش ممكن انزل وسط البلد وما اكلش ايس كريم من عنده احسن طعم بيقدمه المانجة والفراولة والفانيليا والشيكولاتة وده للناس اللى بتحب الحاجات التقليدية اما الناس اللى بتحب تجرب طعم جديد فانا بارشح لهم الايس كريم بطعم الفستق والبندق والليمون والزبادى واجمد حاجة فى الطعم عنده الشيكولاتة البيضاء بجد لازم اللى يروح عند قويدر يجربها تحفة بس تقيلة شوية ، ويمكن مشكلته الوحيدة انه بيكون زحمة قوى فى بعض الاوقات بالليل وعلى فكرة الحلويات الشرقية عنده حلوة قوى وممكن تاخد كميه صغيرة تاكلها وانت واقف والهريسة عنده جامدة هى والبسبوسة ولو عايز حاجة م الاخر هات تورتة الايس كريم بس خلى بالك غالية شوية بس طعمها ولا اروع .

ارسل رسالة إلى عبد الرحيم قويدر للحصول على المزيد من المعلومات

هل لديك صلة بهذا العمل؟

إثبات ملكيتك أو صلتك بهذا العمل تتيح لك إمكانية تحديث معلومات شركتك على هذا الموقع.

الفروع

طريق الجيش,داخل سان ستيفانو جراند بلازا مول سان استيفانو, الاسكندرية 9 عمارات الدلتا ش البرت الاول,بجوار سراى ماركت سموحة, الاسكندرية 77 ش مصدق الدقى, الجيزة , امتداد محور 26 يوليو,داخل امريكانا بلازا السادس من اكتوبر, الجيزة بفرلى هيلز,داخل ويست تاون هاب مول - الدور الارضى السادس من اكتوبر, الجيزة 23 ش شهاب المهندسين, الجيزة 130 ش الهرم الهرم, الجيزة 413 ن ش الجيش الهرم, الجيزة 6 ش المشاية السفلية المنصورة, الدقهلية ش 17, متفرع من ش 82, منطقة خدمات الحى الاول,داخل سيتى بلازا مول القاهرة الجديدة, القاهرة ش التسعين, قطاع 3,داخل توب 90 مول القاهرة الجديدة, القاهرة ش اخناتون,بجوار سعودى سوبر ماركت القاهرة الجديدة, القاهرة 71 ش 9 المعادى, القاهرة 55 ش المنيل المنيل, القاهرة , السوق التجارى - محل 131 مدينة الرحاب, القاهرة 18 ش عباس العقاد مدينة نصر, القاهرة طريق طلعت مصطفى,داخل اوبن اير مول مدينتى, القاهرة ش ابو بكر الصديق,داخل الماظة افينيو مصر الجديدة, القاهرة طريق مصر اسماعيلية الصحراوى - جولف سيتى,داخل كارفور مدينة العبور, القليوبية

التقييمات والتعليقات

5

2 تقييم

5 - 2 تقييم

4 - 0 تقييم

3 - 0 تقييم

2 - 0 تقييم

1 - 0 تقييم

Mohamed Ragab

قويدر احسن مكان بيعمل بسبوسه فى مصر انا بحبه جدااااااا ومش ممكن اكون فى وسط البلد وما اكلش من عنده بسبوسه ياريت يكتر فروعه علشان يبقى فى كل مكان والواحد يشوفه فى كل حته.

Abdelrahman Gamel

انا راييى ان ده احسن فرع لعبدالرحيم قويدر مش بس لانه فى وسط البلد لا كمان لانه بيقدم حاجات جودتها عالية جدا ، بصراحة انا باعشق الايس كريم بتاعه احلى ايس كريم دقته فى حياتى وما فيش حد بيعمل ايس كريم احسن منه فى مصر طعمه جميل جدا ومش ممكن انزل وسط البلد وما اكلش ايس كريم من عنده احسن طعم بيقدمه المانجة والفراولة والفانيليا والشيكولاتة وده للناس اللى بتحب الحاجات التقليدية اما الناس اللى بتحب تجرب طعم جديد فانا بارشح لهم الايس كريم بطعم الفستق والبندق والليمون والزبادى واجمد حاجة فى الطعم عنده الشيكولاتة البيضاء بجد لازم اللى يروح عند قويدر يجربها تحفة بس تقيلة شوية ، ويمكن مشكلته الوحيدة انه بيكون زحمة قوى فى بعض الاوقات بالليل وعلى فكرة الحلويات الشرقية عنده حلوة قوى وممكن تاخد كميه صغيرة تاكلها وانت واقف والهريسة عنده جامدة هى والبسبوسة ولو عايز حاجة م الاخر هات تورتة الايس كريم بس خلى بالك غالية شوية بس طعمها ولا اروع .

هل لديك صلة بهذا العمل؟

إثبات ملكيتك أو صلتك بهذا العمل تتيح لك إمكانية تحديث معلومات شركتك على هذا الموقع.