Phone Number Get Directions Websites

Abdel Rahim Koueider

42 Talaat Harb St., Downtown, Cairo

Open Now

away

5.0 Rating / (2) reviews

DISCOVER SIMILAR BUSINESSES NEAR YOU!

Go
Show Map

Ratings & Reviews

5

2 Ratings

5 - 2 Ratings

4 - 0 Ratings

3 - 0 Ratings

2 - 0 Ratings

1 - 0 Ratings

Mohamed Ragab

قويدر احسن مكان بيعمل بسبوسه فى مصر انا بحبه جدااااااا ومش ممكن اكون فى وسط البلد وما اكلش من عنده بسبوسه ياريت يكتر فروعه علشان يبقى فى كل مكان والواحد يشوفه فى كل حته.

Abdelrahman Gamel

انا راييى ان ده احسن فرع لعبدالرحيم قويدر مش بس لانه فى وسط البلد لا كمان لانه بيقدم حاجات جودتها عالية جدا ، بصراحة انا باعشق الايس كريم بتاعه احلى ايس كريم دقته فى حياتى وما فيش حد بيعمل ايس كريم احسن منه فى مصر طعمه جميل جدا ومش ممكن انزل وسط البلد وما اكلش ايس كريم من عنده احسن طعم بيقدمه المانجة والفراولة والفانيليا والشيكولاتة وده للناس اللى بتحب الحاجات التقليدية اما الناس اللى بتحب تجرب طعم جديد فانا بارشح لهم الايس كريم بطعم الفستق والبندق والليمون والزبادى واجمد حاجة فى الطعم عنده الشيكولاتة البيضاء بجد لازم اللى يروح عند قويدر يجربها تحفة بس تقيلة شوية ، ويمكن مشكلته الوحيدة انه بيكون زحمة قوى فى بعض الاوقات بالليل وعلى فكرة الحلويات الشرقية عنده حلوة قوى وممكن تاخد كميه صغيرة تاكلها وانت واقف والهريسة عنده جامدة هى والبسبوسة ولو عايز حاجة م الاخر هات تورتة الايس كريم بس خلى بالك غالية شوية بس طعمها ولا اروع .

Send an email to Abdel Rahim Koueider for more information

IS THIS YOUR BUSINESS?

By claiming this business you can update your company information on this site.

Ratings & Reviews

5

2 Ratings

5 - 2 Ratings

4 - 0 Ratings

3 - 0 Ratings

2 - 0 Ratings

1 - 0 Ratings

Mohamed Ragab

قويدر احسن مكان بيعمل بسبوسه فى مصر انا بحبه جدااااااا ومش ممكن اكون فى وسط البلد وما اكلش من عنده بسبوسه ياريت يكتر فروعه علشان يبقى فى كل مكان والواحد يشوفه فى كل حته.

Abdelrahman Gamel

انا راييى ان ده احسن فرع لعبدالرحيم قويدر مش بس لانه فى وسط البلد لا كمان لانه بيقدم حاجات جودتها عالية جدا ، بصراحة انا باعشق الايس كريم بتاعه احلى ايس كريم دقته فى حياتى وما فيش حد بيعمل ايس كريم احسن منه فى مصر طعمه جميل جدا ومش ممكن انزل وسط البلد وما اكلش ايس كريم من عنده احسن طعم بيقدمه المانجة والفراولة والفانيليا والشيكولاتة وده للناس اللى بتحب الحاجات التقليدية اما الناس اللى بتحب تجرب طعم جديد فانا بارشح لهم الايس كريم بطعم الفستق والبندق والليمون والزبادى واجمد حاجة فى الطعم عنده الشيكولاتة البيضاء بجد لازم اللى يروح عند قويدر يجربها تحفة بس تقيلة شوية ، ويمكن مشكلته الوحيدة انه بيكون زحمة قوى فى بعض الاوقات بالليل وعلى فكرة الحلويات الشرقية عنده حلوة قوى وممكن تاخد كميه صغيرة تاكلها وانت واقف والهريسة عنده جامدة هى والبسبوسة ولو عايز حاجة م الاخر هات تورتة الايس كريم بس خلى بالك غالية شوية بس طعمها ولا اروع .

IS THIS YOUR BUSINESS?

By claiming this business you can update your company information on this site.