DISCOVER SIMILAR BUSINESSES NEAR YOU!
GoRatings & Reviews
دجاج تكا لذيذ وله طعمه المميز الخاص فى الفراخ تتبيلة لذيذة جدا وخاصة السبايسى لانى افضل الوجبات المشطشطة دائما والوجبات تشبع فعلا يعنى لو جعان قوى روح لتكا ده غير الطعم الممتع فعلا وبوفيه السلاطات المفتوح لتختار ما تشاء من افضل انواع السلاطات خاصة فى ذلك الفرع ده غير الجلوس فى هذا الفرع مريح مع انغام الاغانى والموسيقى الجميلة انا سعدت فعلا بالذهاب لذلك الفرع بالذات عندما طلبت وجبة نصف فرخة مع الخضار السوتيه والعيش البوري والارز البسمتى ده غير السلاطات استطيع ان اقول انها اجمل وجبة تذوقتها فى المطاعم لانى احب اكل المطاعم جدا واقدر اقول ان دجاج تكا مدهش واكيد مش هتنساه والمعاملة شيك جدا من القائميين على المطعم بصراحة الجو كله بتاع المطعم "يفتح النفس"
لو عايز دجاج طازج وشهى وطبيعى يبقى اكيد دجاج تكا الاستمتاع بالطعم انا طبعا من عملاء تكا وبحب اكل من عندهم لعدة اسباب منها الخدمة الرائعة والجودة العالية واسعارهم معقولة جدا لاى حد وطبعا عشان حسن المعاملة.
دجاج تكا بيقدم اكلات مشتقه من الدجاج، فعلا طعمها لذيذ يمكن اغلب المطاعم بتعمل كده لكن انا شايف ان دجاج تكا بيقوم بعمل ممتاز مش بس فى نوعيه الاكل وكمان الطعم الممتاز، لكن المحل نفسه جميل بمعنى ان الموقع والعمال هناك فى قمه المعامله الجيده بحيث انك لما تروح هناك مستحيل تطلع متضايق، السلطات بيعملوها بشكل وطعم لذيذ وكمان صدور الفراخ ليها طعم جميل وتتبيله مميزه، وبما انى ليا خبره متوسطه فى الاكلات اقدر اقول انهم بيعملوا اكل ممتاز، الاسعار كمان هناك كويسه بحيث انك مش هتدفع كتير وفى نفس الوقت هتتبسط قوى من الاكل، يستحق التجربه فعلآ مش هتتندم.
من اكتر المطاعم المفضلة عندي بجد حلو اوي , اكله نظيف وطعمه جميل والاصناف كتيرة والاختيارات بتناسب الكل , ليه تتبيلة معينة في الفراخ فعلا بيتميز بيها اوي واحلى اطباق عنده هو طبق الميكس جريل والتشيكن ميكس جريل والصدور المخلية المشطشطة وكمان كفتة الفراخ انا عن نفسي بفضل الاطباق دي اوي لكن باقي الاطباق برضو حلوة جدا, كمان عنده بوفيه للسلاطات ماحصلش يجنن فيه اصناف كتيرة جدا من السلاطات الشرقية والغربية وبتقدر انك تشكل بنفسك طبق السلطة على مزاجك , كمان العصاير عنده حلوة اوي, والاسعار معقولة جدا وفي متناول الجميع, فروعه كتيرة اوي ومنتشرة بس احلى فروع انا روحتها فرع مصطفى النحاس وفرع لوران في الاسكندرية بجد الخدمة فيهم اكتر من ممتازة والعاملين هناك في منتهى الذوق والترحيب لكن على العكس في فروع تانية الخدمة فيها سيئة للغاية مع ان جودة الاكل واحدة والطعم برضو حلو بس الخدمة والعاملين هناك بيبوظوا الشكل العام للمكان زي فرع عباس العقاد وفرع الخليفة المأمون بجد روحت اكتر من مرة بلاقي ان الاكل بيتأخر جدا وكمان العاملين هناك بيتعاملو بطريقة مش لطيفة بالمرة
IS THIS YOUR BUSINESS?
By claiming this business you can update your company information on this site.
B. B. Q. Restaurants Restaurants Eat Out Restaurants Home Delivery
426 El Guish Rd., Intersectoin Of Shaarawy St. LORAN, ALEXANDRIA
14th Of May Rd.,Inside Green Plaza Mall SEMOUHA, ALEXANDRIA
44 El Hegaz St. HELIOPOLIS, CAIRO
41 Abdel Hamid Badawy St. HELIOPOLIS, CAIRO
El Nasr St. MAADI, CAIRO
9 Abbas El Akkad St. NASR CITY, CAIRO
El Tesaeen El Ganouby St.,Inside Americana Plaza Mall NEW CAIRO, CAIRO
40 El Gomhoureya St. EL MANSOURA, EL DAKAHLEYA
, Extension Of 26Th Of July Spine,Inside Americana Plaza Mall 6th OF OCTOBER, GIZA
, 26th Of July Spine,Inside Hamis Mall 6th OF OCTOBER, GIZA
7 El Sad El Aaly St. DOKKI, GIZA
202 Haram St. EL HARAM, GIZA
47 El Batal Ahmed Abdel Aziz St. MOHANDESEEN, GIZA
دجاج تكا لذيذ وله طعمه المميز الخاص فى الفراخ تتبيلة لذيذة جدا وخاصة السبايسى لانى افضل الوجبات المشطشطة دائما والوجبات تشبع فعلا يعنى لو جعان قوى روح لتكا ده غير الطعم الممتع فعلا وبوفيه السلاطات المفتوح لتختار ما تشاء من افضل انواع السلاطات خاصة فى ذلك الفرع ده غير الجلوس فى هذا الفرع مريح مع انغام الاغانى والموسيقى الجميلة انا سعدت فعلا بالذهاب لذلك الفرع بالذات عندما طلبت وجبة نصف فرخة مع الخضار السوتيه والعيش البوري والارز البسمتى ده غير السلاطات استطيع ان اقول انها اجمل وجبة تذوقتها فى المطاعم لانى احب اكل المطاعم جدا واقدر اقول ان دجاج تكا مدهش واكيد مش هتنساه والمعاملة شيك جدا من القائميين على المطعم بصراحة الجو كله بتاع المطعم "يفتح النفس"
لو عايز دجاج طازج وشهى وطبيعى يبقى اكيد دجاج تكا الاستمتاع بالطعم انا طبعا من عملاء تكا وبحب اكل من عندهم لعدة اسباب منها الخدمة الرائعة والجودة العالية واسعارهم معقولة جدا لاى حد وطبعا عشان حسن المعاملة.
دجاج تكا بيقدم اكلات مشتقه من الدجاج، فعلا طعمها لذيذ يمكن اغلب المطاعم بتعمل كده لكن انا شايف ان دجاج تكا بيقوم بعمل ممتاز مش بس فى نوعيه الاكل وكمان الطعم الممتاز، لكن المحل نفسه جميل بمعنى ان الموقع والعمال هناك فى قمه المعامله الجيده بحيث انك لما تروح هناك مستحيل تطلع متضايق، السلطات بيعملوها بشكل وطعم لذيذ وكمان صدور الفراخ ليها طعم جميل وتتبيله مميزه، وبما انى ليا خبره متوسطه فى الاكلات اقدر اقول انهم بيعملوا اكل ممتاز، الاسعار كمان هناك كويسه بحيث انك مش هتدفع كتير وفى نفس الوقت هتتبسط قوى من الاكل، يستحق التجربه فعلآ مش هتتندم.
من اكتر المطاعم المفضلة عندي بجد حلو اوي , اكله نظيف وطعمه جميل والاصناف كتيرة والاختيارات بتناسب الكل , ليه تتبيلة معينة في الفراخ فعلا بيتميز بيها اوي واحلى اطباق عنده هو طبق الميكس جريل والتشيكن ميكس جريل والصدور المخلية المشطشطة وكمان كفتة الفراخ انا عن نفسي بفضل الاطباق دي اوي لكن باقي الاطباق برضو حلوة جدا, كمان عنده بوفيه للسلاطات ماحصلش يجنن فيه اصناف كتيرة جدا من السلاطات الشرقية والغربية وبتقدر انك تشكل بنفسك طبق السلطة على مزاجك , كمان العصاير عنده حلوة اوي, والاسعار معقولة جدا وفي متناول الجميع, فروعه كتيرة اوي ومنتشرة بس احلى فروع انا روحتها فرع مصطفى النحاس وفرع لوران في الاسكندرية بجد الخدمة فيهم اكتر من ممتازة والعاملين هناك في منتهى الذوق والترحيب لكن على العكس في فروع تانية الخدمة فيها سيئة للغاية مع ان جودة الاكل واحدة والطعم برضو حلو بس الخدمة والعاملين هناك بيبوظوا الشكل العام للمكان زي فرع عباس العقاد وفرع الخليفة المأمون بجد روحت اكتر من مرة بلاقي ان الاكل بيتأخر جدا وكمان العاملين هناك بيتعاملو بطريقة مش لطيفة بالمرة
IS THIS YOUR BUSINESS?
By claiming this business you can update your company information on this site.
Show Map